Csak posztolsz, posztolsz, gyártod a tartalmat, de mégsem halad semerre a vállalkozásod? Nem jönnek az ügyfelek, vásárlók, te pedig egyre inkább halogatod a tartalomgyártást, mert nem látod az értelmét?
Ha magadra ismertél, akkor jó helyen jársz! Tóth Edit vagyok, social média tanácsadó és stratéga, és ezen a workshopon azon fogunk dolgozni, hogy tudatosan meg tudd tervezni a közösségi média felületeidre a tartalmakat. Ezáltal könnyebben eljuthass a célközönségedhez! Tarts velem és válj tudatosabb tervezővé!
Némi elmélet átadása után áttérünk a gyakorlatias részre: kapsz időt arra, hogy összeírd a céljaidat, majd azok alapján átbeszéljük, milyen témájú tartalmakban lenne érdemes a következő pár hónapban gondolkodnod. Poszt ötleteket is összeírunk, és megmutatom, hogyan strukturáld a témaötleteket. Megosztom majd veled az én online tartalomtervezőmet és a táblázatot, amibe az ötleteimet gyűjtöm, így minden eszközöd meglesz ahhoz, hogy az elhangzottakat struktúrába tudd helyezni.
A workshopon megtanulhatod:
- a tudatos tervezés alapjait.
- milyen szempontokat érdemes hónapról hónapra átgondolnod a tartalomtervezésnél, a tartalomkészítésnél.
- hogyan építsd fel úgy a tartalmaidat, hogy legyen egy szép ívük, kapcsolódjanak egymáshoz.
- hogyan tudod rendszerezni az ötleteidet, hogy amikor eljön az ideje a tartalomtervezésnek, ne kelljen órákat gondolkodnod azon, mik is voltak az ötleteid.
- hogyan tudsz fenntarthatóan tervezni. Mit jelent ez? Hogy úgy tervezed meg a posztok mennyiségét és típusát, hogy az számodra fenntarthatóan tudjon működni. Ne égj ki a tartalomgyártásban, és ne hetekig tartó halogatás legyen a vége!
A férőhelyek száma limitált: maximum 6 fő tud csatlakozni a workshophoz azért, hogy mindenkire legyen elegendő idő.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.