Social média menedzsment

Mit tartalmaz ez social média menedzsment csomag?

Egyrészt, minden SMM csomag része egy stratégia, amit az első hónapban dolgozok ki az általad kapott inputok felhasználásával. Fontos tudnom, mi a célod a közösségi média kommunikációval, kiket szeretnél elérni, kiket tartasz a célközönségednek. Természetesen, a stratégia során kibukhat, hogy van hatékonyabb módja is a céljaid elérésének, de a kiinduláshoz ezeket mind tudnom kell. Éppen ezért mindenképp találkozunk majd – személyesen vagy online – egy kick off meeting keretén belül, ahol én felteszem a szükséges kérdéseket.

Ha elkészült a stratégia, ezt egy újabb meeting keretében átadom és átbeszéljük, beleértve a következő lépéseket is.

Ezután kezdődhet a tartalomtervezés, az ötletek gyűjtése, átbeszélése, és a tartalomgyártás. A tartalomgyártásra készülök ötletekkel, ezeket mindig elküldöm majd neked előzetesen, kérdezhetsz, átbeszélhetjük őket, így mindketten felkészülten érkezhetünk a tartalomgyártási alkalomra. A tartalomgyártás során videózok és fotózok is, így minden szükséges tartalmat elkészíthetünk és előkészíthetünk ezen az alkalmon.

Utána megint én következem az anyagok elkészítésével, ami videós esetében a vágást, feliratozást jelenti, a képek esetében pedig a szerkesztést, illetve ha szükséges, a Canvában egy lapozós posztba is foglalom őket. A kész tartalmakat mindig a Google drive mapparendszerét használva adom neked át, így bárhonnan hozzáférhetsz. A tartalomnaptárt is egy Google sheet formájában kapod meg, ami lényegében egy online excel, amit bármikor elérhetsz bárhonnan – ehhez csak le kell töltened telefonra az applikációkat. 

Ha elfogadtad a tartalmakat, időzítem és posztolom is őket. A hó végén pedig kapsz egy részletes kimutatást is arról, hogyan is teljesített a tartalmak az adott platformokon.

Platformok, amiket ismerek és rendszeresen használok: Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn, Pinterest.

Milyen eszközökkel dolgozom?

Iphone 13 mini

Canon 77D fényképezőgép 50mm f1.8 és 18-55mm f4-5.6 objektívvel

DJI Osmo Mobile 6 

A videózásokhoz hű társam egy IPhone 13 mini, ami éles képével és a 4K videófelvételi lehetőségével minőségi tartalmak készítésére tökéletes.

A fotózás világába nem olyan régen csöppentem, de folyamatosan fejlesztem magam és az eszközparkom. Ezzel az alapszettel szép portrékat és termékfotókat, valamint akár ingatlanbelső fotókat tudok készíteni.

A stabilabb snittek és a jobb felbontás érdekében a telefonomhoz kapcsolódik egy DJI gimbal a videózás során.

Kiknek ajánlom a social média menedzsment szolgáltatásom?

  • Neked, ha már egy ideje próbálkoztál saját erőből felépíteni a közösségi média kommunikációd és a követőtáborod, akik potenciális vásárlóid lehetnének, de úgy érzed, lehetne ez a dolog hatékonyabb.
  • Ha nem érzed a motivációt abban, hogy lépést tarts az újdonságokkal és tartalmakat készíts, és már inkább kiszerveznéd, hogy több időn maradjon másra.
  • Neked, ha van stabilan akkora bevételed, hogy havonta minimum 100.000 forintot rá tudsz áldozni egy social média menedzserre.

Természetesen! Várlak egy felfedező hívásra, ahol átbeszéljük az igényeidet, elmondom, hogyan dolgozom és felteheted a kérdéseidet. 

A minimum együttműködési idő 6 hónap, amely első hónapja egy próbaidőszak. Ez arra szolgál, hogy ha bármelyik fél azt érzi, hogy nem működik a kémia, nem erre számított – mert előfordulhat az ilyen -, akkor mindenféle kötelezettség nélkül felmondhatja az együttműködést. Az egy hónap lejárta után a felmondási idő 30 nap, amely azt jelenti, hogy a Megbízó köteles a felmondási időre is kifizetni a szerződésben foglalt díjat, illetve én, mint Megbízott, köteles vagyok abban a 30 napban is ellátni a feladataimat.

Mindenképp szükség lesz egy stratégiára, amely magába foglalja a céloknak megfelelő irányt, a célokat szolgáló célcsoportot, perszónákat. Amennyiben nincs stratégiád, együtt elkészíthetjük. Ennek külön díja van a social mé

Ez nagyban függ attól, mi a célod és mekkora a kereted rá. De alapvetően szerintem a heti 2-3 poszt jó, ha kimegy. Ha nincs annyi időd rá vagy akkora keret, akkor a heti 1-2 is elég lehet, viszont akkor érdemes sztorikkal felturbózni a tartalomtervet. 

A sztorik alapvetően nem tartoznak a social média menedzsment csomagokba, aminek két oka van. Az egyik, hogy sztorikat időzíteni limitált eszköztárral lehet, ami azt jelenti, hogy akkor van a legtöbb lehetőség egy érdemi sztori létrehozásához, ha valós időben csinálod. A másik oka az, hogy azt tapasztaltam magamnál és az ügyfeleknél is, hogy azok a sztorik működnek a legjobban, amik az ő gondolatmenetüket, az ő érzéseiket, az ő egyéniségüket adja vissza. Bár a poszt és a hírlevél szövegek írásakor igyekszem a leginkább átszellemülni, egy sztorinál már nem biztos, hogy olyan szinten menne. Ezért ezt a részt általában az ügyfeleim viszik.

Hírlevelek írásával gyakran keresnek meg, ezért a MailerLite rendszerbe való integráció és hírlevél menedzsment az, amit még plusz szolgáltatásként bele tudunk foglalni a social média menedzsment csomagba.

Maradt még benned kérdés? Vedd fel velem a kapcsolatot vagy foglalj időpontot felfedező hívásra, hogy átbeszéljük őket!

Scroll to Top